وجدان درون/حس ششم




























هم سلولی...



من تمامم برای تو بود/

وتو تمامت برای من/

من تمام تو را به تمام دنیانمیدهم/

تو خود می دانی با تمام من/

 

زمانه چه بد تهی کرده ما را/

ادم ها به گردن حوا ها/

حواها به گردن ادم ها می اندازند/

همه غافل هوای نفسشان/

 

دوست مرا ببین شیطان پرست شده است/

میگوید انسان فایل پرستش نیست/

پس من بیهوده می پرستیدم/

او را/

 

 

تو چه میدانی از عشق/

ومن چه/

فقط اسمش را در زبان می چرخوانیم/

هر دو در عمل زنبور بی عسلیم/

 

دلی را شکستم تا دلی را شاد کنم/

باختم /انگار تبرم کند شده/

قاصدک برسان خبر نا مردمی ام را/

به او/

 

جنگ میان من و تو انگار تمامی ندارد/

شکستی هم مرا هم مونسم را/

ای غرور لعنتی /

رهایم کن/

 

 

زندگی چهار ستون دارد /

چهار ستونش تو/

من فقط نظاره می کنم/

تو خوش رقصی کن/

من هستم/

 

 

سال هاست ارتفاع بی وفایی ات را اندازه می گیرم/

سر به فلک کشیده /مبارکت باشد/

قهرمان/

 

 

طبل رسوایی ام را بزن/

باختم به دستی که دراز شد/

بر گلی که تا صبح اشک ریخت/

بر غم هایم/

 

 

 

خدایا گلم جوان است و عاشق شوق پریدن دارد اخر او هم دل دارد/

از تو میخواهم در مسیرش قلبی پاک نهی/

تا پروازش به اوج بی خطر باشد/

 

 

خدایا من همان قلب ساده ومهربانش را می پرستم/

خسته ام از عروسک فرنگی هزار رنگ/

تهی شده از درون/

 

 

 

لباس بهانه بود /تا معیار وفایت را بسنجم/

تو پیروزی/

زیبایی با هر لباس و جامه ای/

 

 

 

سوزنی که در دستم است /

یک نشانه است /

تا هر زمان حوایم را/

به هوا فروختم/

داغ کند تنم را/

ویادم ارد/

گلی را/

که /

به انتظارم نگاهش بر عقربه های ساعت مانده/

 

 

 


 

و نگرانی اش دنیا ارزش.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت2:41---8 تير 1392
سلام..ایول داره کارت ..به من هم سر بزن..دوست داشتی خبر کن تبادل لینک کنیم..

حس مبهم
ساعت21:44---2 تير 1392
عیدت مبارک

حس مبهم
ساعت4:59---2 تير 1392
چی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حس مبهم
ساعت1:21---2 تير 1392
این مطلبت وخیلی دوست داشتم

حس مبهم
ساعت23:53---1 تير 1392
چطورییییییییییییی؟

sahar
ساعت17:52---1 تير 1392
linketoon kardam, mamnoon misham mano link konin, lotfan age link kardin, khabar bedin

sahar
ساعت17:52---1 تير 1392
linketoon kardam, mamnoon misham mano link konin, lotfan age link kardin, khabar bedin

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + شنبه 16 تير 1392 / 12:51 /
- Online Support by www.1abzar.com --->